prestaties_oranje

Efficiency processen
Productiviteit
Servicegraad
Leadtime
Kosten versus prestaties
KPI’s
Verbeterpotentieel
Continuous improvement
Benchmarking

Prestaties

U bepaalt hoe hoog u de lat legt … maar wat is haalbaar?
Hoe presteert u nu - kan het beter – moet het beter?

Niet alleen uw product moet aan klantverwachtingen voldoen.

De levering bepaalt grotendeels de klanttevredenheid en het vertrouwen in u als leverancier.

Alles draait om mensen, middelen en methodes. U wilt dat niet alleen uw klanten, maar ook uw medewerkers enthousiast zijn over uw manier van werken en de resultaten daarvan.

Bedrijfsblindheid - het niet meer zien hoe er gewerkt wordt, niet meer vragen “Waarom doen we dat zo? Kan het beter?” – komt in alle bedrijven voor.

LOGISTORE laat u uw bedrijf, uw prestaties, kansen en risico’s zien zoals anderen kijken: onze teamleden, uw medewerkers maar ook uw klanten.

U profiteert van het feit dat wij in zoveel verschillende bedrijven over
– en vooral ook - op de vloer zijn geweest dat we precies weten wat werkt, hoe het werkt en waarom.

De uitkomsten van onze uitgebreide data- en procesanalyse vormen het vertrekpunt. Wij vertellen u waar u staat en naar toe kunt. Samen spreken we af

  • wat het resultaat moet zijn
  • wanneer dat bereikt moet zijn
  • hoe we dat gezamenlijk – uw mensen en LOGISTORE - gaan aanpakken
  • wat u investeert en wat het u gaat opleveren

De juiste inzet van mensen, middelen en methodes, van u en van LOGISTORE, en onze projectmatige aanpak staan garant voor resultaat.

Naar de praktijk

Algemene voorwaarden Privacy Statement